یک مقام امنیتی اسرائیل با بیان این که مصر تهدیدی برای تل آویو به حساب نمی آید، گفت خطر واقعی برای رژیم صهیونیستی، حزب الله است.

به گزارش مشرق، یک افسر بلند پایه ارتش اسرائیل در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: مصر موشک های S-۳۰۰ از روسیه خریداری خواهد کرد. شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل که اظهارات این افسر بلندپایه امنیتی ارتش صهیونیستی را پخش می کرد، افزود: بحث های مربوط به این قرارداد نظامی، در رسانه های روسیه مطرح شده اما مسکو هنوز پاسخ مثبت به آن نداده است.

وی همچنین گفت: من نمی دانم چه چیزی مصر را تهدید می کند که می خواهد این موشک ها را از روسیه خریداری کند اما ما مصر را در شرایط فعلی تهدیدی برای خود نمی دانیم. این مقام ارتش اسرائیل افزود: یک تهدید واقعی وجود دارد و آن احتمال شعله ور شدن جنگ بین اسرائیل و حزب الله در دو سال آینده است و هیچ گریزی برای اسرائیل نمی ماند جز این که مکان های پر جمعیت در لبنان را هدف قرار دهد.

وی ادامه داد: حزب الله نزدیک به ۱۰۰ هزار موشک در اختیار دارد که آنها را در روستاهای لبنان مخفی کرده است، این موشک ها می تواند به هر نقطه ای از اسرائیل برسد. به ادعای وی هر روستایی در جنوب لبنان یک مکان نظامی است.

در همین حال یک منبع مصری که به دلایل امنیتی خواست نامش فاش نشود، در به خبرگزاری رویترز در مورد خرید موشک S-۳۰۰ از روسیه گفت: نگاه ما در این اقدام رو به شرق است نه شمال. او در پاسخ به این پرسش که «مصر از چه طریق هزینه این پیمان نظامی را تامین می کند؟» گفت: ما پول های پنهانی داریم.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    وقتی میگن همین چند وقته... چیکار میکنن که الان که میگن تو این دوسال.. خخخ
  • پسر ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    حزب الله هم الغالبون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس